
Viktor Zhukovskyy. The Role of Students in Providing the Quality of High Education: European Experience and Ukrainian Application |
![]() |
Освітній процес європейського вищого навчального закладу - це вертикаль, основою якої є головний бенефіціар - студент. Будь-які процеси, що стосуються якості освіти й науки, не мають змісту, якщо студент не бере в них участі й не впливає на якість цілого комплексу освітньої сфери закладу, якщо він не задіяний у механізми контролю та реформування. Як зазначає Кеті Керфут, працівник британської агенції із забезпечення якості освіти, «процес залучення студентів набуває дедалі більшої ваги. Для того щоб це стало реальністю, вищі навчальні заклади повинні створювати для студентів найкращі умови для того, щоб вони могли впливати на своє навчальне середовище та активно діяти в тих питаннях, які для них важливі»[1]. Програма студентського контролю й оцінювання якості повинна бути частиною загальної системи забезпечення якості освіти у країні. [...] Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту //
[1] Агенція із забезпечення якості вищої освіти QAA робить ставку на залучення студентів, Quality Assurance Agency for Higher Education / Пер. І. Михайленко, О. Бурдик [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.euroosvita.net/prog/print.php/prog/print.php?id= 1610. |